http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/yritysuutiset/index.jsp?oid=2009/09/25393

ja pirulauta just siellä ihmiset kertovat kokemuksistaan, haukkuvat, herjaavat, kehuvat, ylistävät autenttisesti ja avoimesti! Mitä hiton järkeä on aina tehdä joku survey, kun tieto on valmiina netissä. Yritykset saisivat todellakin alkaa panostaa siihen, miten tieto saataisiin analysoitavaan muotoon ja palkkaamaan asiantuntevia ihmisiä viemään touhua eteenpäin. Olen kauttarantain monesti kuullut, että jarruja pistää nämä vanhat johtajajäärät, jotka eivät myönnä, että eivät nyt vaan handlaa tätä uutta ilmiötä ja yrittävät väkisin pitää vanhasta kiinni. Eihän toki vanhaa sovi kokonaan unohtaa...pitää vaan osata poimia nykymarkkinoille/kohderyhmille parhaat strategiat käyttäen hyödyksi vanhaa ja uutta.